Ağlamaktan gözlerim şişti bugün kızımla yapışık ikiz gibiydik tuvaletimi bile afedersiniz kaç sefer gittim yani tuvalette bile pacamda sonra uyku saati geldi 7.30 gibi uyymak istedi 40 dk salladım yok uyuyor gözünü açıyor sonra sinirlendim hızlı hixli sallamaya başladım yine uyumadı kalkmaya çalısti yeter dedim ayağımı yana doğru ittim yastığı da itmiş oldum yastiktan yatağa yüzüstü düştü çok masum baktı bana hemen kucağıma aldım deli gibi sarıldım öptüm ağladım kucağımda uyukladi gözlerime dokundu uyumadı okadar kötüyüm ki ayağım kirilsaydi o yastığı öyle itmeseydim çok kötüyüm nasıl yaptım yemin ediyorum ona zarar vermek istemedim o benim herşeyim ama yatağa yüzüstü düşünce o bakışı beni perişan etti nasıl unutucam.nasil ben nasıl böyle bişey yaptım ona 😥😥