[silindi] TheBaby bende bimin Jenny willi bezini şikayet etim 100 bez almıştım alerji yaptı bebegimden numune isteiler göndermedim sizde vardır illaki aynısı VS dedim 48li bez gonderdiler
MerhabaBenParis TheBaby aşkım tırtıl bu gönderinin başlığını bezin içinden tırtıl çıktı 😭 olarak değiştir
TheBaby Deletedmom_73 Henüz alamadım inceleme bitmek üzereymiş. Bişey çıkacağınıda sanmıyorum. Oyalıyorlar
Lalekalbur20 TheBaby kurdun yaşayacağı kadar doğalmış demek ki 😅😅😅😅 Şaka bir yana bende çok kullandım bana hiç denk gelmedi. Dikkat etmek lazım da iyi ki görmüşsünüz.
TheBaby aslidbd Aradılar şimdi. Böyle bişey olma ihtimali yokmuş🙈 Şşaırdıkmı tabiki hayır. Sıcak pres oluyormuş. Orda hayvan yaşamazmış. 40 adet bez yollayacaklarmış. Bizim ülkemizde iyi avukatlada elimiz boş döneriz.
Sebusebu TheBaby allah belasını versin baby turconun bir bez değiştirdim indirimde diye deneyeyim dedim 2 haftadır pişikle ugrsdıyorz. Hiç şaşırmadım leş marka
2_anne_ Sebusebu ya normalde pişik yapmıyordu bizim de pişik yapmaya başladı sık da değiştiririm pis bırakmam altını oysaki.
DrkAyz TheBaby gıdaların yanında bekletildiği zaman ya da aldığınız yerde gıdaların altındaysa genelde kurtlu oluyormuş bezler şikayet vardan bakılınca primada bile olduğunu gördüm bende baby turco kullanıyorum çok memnunum açıkçası