K2C2 Cumartesi Şanlıurfa’dan Denizli’ye geldik malum Urfa sıcak Denizli serin. Bebeğim iki gündür uyuyamıyor ve çok ağlıyor ateşine bakıyorum ateşi yok gazını da çıkartabilir neden ağlıyor olabilir
Alpmomy K2C2 35 gün sürüyor 4.ay atağı malesef 🤦🏻♀️ bizde durmayacağı için iptal ettik gideceğimiz yeri malesef 4.ay atağı bayağı zorlu bir süreç.
Dlk55blt-rdvn K2C2 bizimkisi hep sıkıntılı bi bebek olduğu için bişe farketmedi pek ,ama 4. Ayda değil de biz 5. Ayda daha da kötü olduk ve bizi asıl 8. Ay atağı zorladı oyüzden bilemiyorum 4. Ay atağını
K2C2 Dlk55blt-rdvn onladar zorlanıyorum ki uyumuyor bir türlü. İlk 3 ay doğru düzgün uyuyan bi benek değildi zaten tam uyumaya başladı bu kez de bu atak. Uykusu gözlerinden akıyor ama uyuyamıyor