Geçebilirsiniz ama illaki 2 no vermeniz de şart değil. Biz 7 ay 5 günlüğüz ben memeye takviye olarak gece verıyorum doktorumuz 1 numara kullanmaya da devam edebilirsin 2 numara şart değil dedi. Birkaç yerde daha okumuştum bunu, 1 no olanların içerikleri daha besleyici ve temiz oluyormus.