Can_imin_Cani bana ince triko gibi geldi cok soğuk havalarda giyilmez sonbaharda ilkbaharda kışın kalın mont giymeye gerek duymadığımız havalarda giyilebilir. Kumaşın ne olduğu sitede yazmıyor mu orda yazmiyorsa lcw sitesine girip elbiseyi bulun (belki vardir) kumaşın ne olduğu yazar