Kızlar 4.bebegimi dogurdum cok sukur. Ama ben hic bu kadar sıkıntı yaşayacagimi tahmin etmezdim. Bebegim 5gunluk suan inanın hic uyumadım desem yeridir. Zaten psikolojik olarak çökmüş durumdayım bilmiyorum nasil yetişecegim. Digerleei 13 9 ve 4yasindalar. Ama bu bebegim surekli memeyle kavga halinde ve peşpeşe emziriyorum her zaman. Hic oyle uzun bir uyku uyumuyor. Doktor kontrole geldi sutumu sağıp oyle vermemi tavsiye etti bakalim yarindan sonra o yolu deneyecegim. Inşallah geçecek bu gunler surekli agliyorum sebepsizce…