Aomom Tuceeee trafiği kötü,kiralar yüksek gerçi tüm türkiye de öyle 😀 onun dışında güzel şehir 5.zırhlıya mı geliyor eşiniz?
ozgefozcan Aomom benim eşim 5. Zırhlıya geliyor sizin de mi orda görev yapıyor nasıl acaba hudut dediler genel sorduklarımız bilgi verir misiniz lütfen 🙏🏻
Aomom ozgefozcan neresine geliyor 5. Zırhlının acaba? benim eşim 1.tank taburu karargah bölüğünde 2 yıldır merkezde görev yapıyor.
Tuceeee ozgefozcan benim eşimde 5.zırhlı takım komutanı.Sizin ki nerede görevi nedir.Lojman vs çıkarım varmı bilginiz