Masalkizinannesi Senaylmz eski polislere çıkıyor lojman yani kıdemli olanlara yaklaşık 14-15 yıllık memurlara yani. Bağlar diyarbakirin merkezi zaten.
Onurcan21 Senaylmz bağlar merkez ilçe yani merkezde herhangibir yerde ev tutabilirsiniz üçkuyuda lojmanlar var çıkarsa iyi diyarbakırı seversiniz bi de merkez bayılırsınız