Sağdığım sütü buzdolabının alt bölmesinde sakladım 3 gün sonra buzluk kısmına attım bugün çıkardım çözündükten sonra benmişti usulü hafif ısıttım ve bebeğime verdim. Bunu ilk defa deneyimledim, tek başımayım ve doğru mu yapıyorum diye kime sorayım bilemedim. Doğru mu anneler yardım edin ?