Arkadaşlar merhaba 38+2 de suyum geldi ancak sezaryen ile doğum yaptım 40 gün kontrolünde herhangi bir olumsuzluk görülmedi kontrolden sonrada (vajinal muayene sonrası) tıpkı gebelikte kiminin başına gelen nişan gelmesi gibi (benim nişanım gelmemişti) tıkaç gibi yoğun akıntım oldu. Bugünde yine havuz sonrası yoğun yapıda jöle gibi akıntı geldi başına gelen var mı acaba hiç😔🙄