Kardeşimin gözünde arpacık vardı o baya kötüydü. Bende her hafta kardeşimi çağırırım pazara filan giderim oda yine geldi gözünde arpacık varmış hani geçmez diye düşündüğümden yine bıraktım gittim. Bebeğim 5 aylık. Göz kapağında dün beyaz bir nokta vardı göz akıntısı sandım silmek istedim geçmedi. Bu sabahta göz kapağı kızarmıştı şimdi iyice belirginleşti. Hastanelerde randevu da bulamıyoruz kardeşimde bulamıyor zaten neredeyse 2 haftadır. Ben böyle hemen ulaşacağını hiç düşünmemiştim ortak makyaj malzemesi yada havlu vs kullanılırsa bulaşır diye düşünmüştüm ama ondan geçti yani yoktu böyle birşey. Sağlık ocağında damla vs vermezler diye düşünüyorum direk göz doktoruna gönderirler sanırım.. Bebeğimin göz kapağı kıpkırmızı oldu şişmeye de başladı biraz. Başına gelen oldu mu naptınız ne ilaçlar kullandınız