Reyhan34 bazı bebekler öyle yani uykuyu sevmiyor benim bebeğimde gazlı bir bebekti uykuyuda sevmezdi hiç hala sevmiyor gerçi 7 aylık olacaz 2 gün sonra ama hala uyku çok problem bizim için. Yani niye uyumadıgını gözlemle men lazım karnı tok altı temiz gazının da olmadığımdan eminsen atak haftasında olabilir. Eğer uykuyu sevmiyorsa yapcak bişey yok, uykusuz anneler takımına hoşgeldin 😅