Bizimhikayemiz normal tabiki daha çok küçük, sen öyle zamanlarda tedirgin bakma ona gülümse hatta sarıl ayı büyüdükçe sakinleşiyorlar. Biz öyle aştık genelde çok bağırarak konuşan insanların yanında ağlıyordu bebeğin durumuna bak onu da irite etmeden uzaklaşadabilirsin hiç susmayacak gibi olursa biz ortamı terkediyorduk. Sarılınca susunca duruyorduk. İyi gözlemle yani ne istediğini anlarsın annesi.
Milletin tepkilerine de bakma yok nazar var çocukta yok ne korkak yok yalnız mı büyüyor hiç ses duymamış ne çok ağlıyor demelerini filan umursama. Gayet normal bu aylarda