Babylovee Merhaba güzel anneler bir sorum olacak 16 17 aylık bebeğim var mayo öneriniz ve güneş korumalı mayo mu yoksa normal mi fark nedir biraz anlatıp bilgi verir misiniz🌸
sarmaliklahana Babylovee 21 aylık kızım var gecen sene de 9 10 aylıktı. Normal bikini giydiriyorum 2 saatte 1 güneş kremi sürüyorum ve genelde gölgede oynuyor. Simiti de tenteli güneşlikli. Bikini daha rahat oluyor giyip cıkarması falan. Benım düşüncem tabii
Deletedmom_101 Babylovee geçen sene 10 aylıkken 2 haftalık tatildeydik normal bikini mayo giydirdim şapkasını güneş kremini eksik etmedim yanma olmadı tercih sizin normal simit kullandım süreklide güneşte yüzdü oynadı
Aynenkanka Babylovee o kısmı bilmiyorum ama mavi alınmamalıymış denizde havuzda fark edilmesi güç olur diye. Kırmızı turucu öneriyorlar
printhelloworld Babylovee 7 aylık kızıma decathlondan yarım kol yarım bacak 50 spf uv korumalı mayo ve yine uv korumalı ensesini kapatan boynunun altından bağlanabilen şapka aldım şapka çok önemli gerçekten dikkat etmek gerek bir de hmden normal askılı mayo aldım bakalım ne yapacağız ilk tatilimiz olduğu için ben bu şekilde ilerledim
sarmaliklahana Babylovee Ben gerek görmedim. Zaten kumla suyla oynadıkları için. O uzun kollu kıyafetler cıkarması cok zor yapılıyor kum oluyor VS. Ben inceledim baktım magazadan cok mantıklı gelmedi. Zaten bebeklerin güneşe ihtiyacı var bence. Niye kapansın heryeri. Benım kzıım bembeyaz birde 🤭 ben cok dikkat ediyorum uyudugu zaman direk şemsiye altında yatırıyorum gölgede. Oynarken yine şemsiye gölgesinde durmasını sağlıyorum.
Babylovee printhelloworld bende bir tane korumalı bir tane klasik alıp denemekti amacım ama bilemedim galiba bende böyle yaparım teşekkürler 💙 bizim de ilk tatilimiz olcak
Hellobello Babylovee kızım 6 aylıkken uv korumalı almıştım ama giydirmek çıkarmak işkence, şimdi 17 aylk kızım normal mayo aldım çok güzel oldu, kumda oynarken yanmasın diye müslin panço giydirdim kollarını korudu