merhabalar, bebeğim 4bucuk aylık ve kan ilacına başlayacagız. doktor sidefer yazdı. 30 ml’lik bir şişe ve yanında 1 adet toz paket var. Kullanımında, toz paketi şişenin içine boşaltıp çalkalamamız söyleniyor ve buzdolabında saklayınız yazıyor.
siz kan ilacını oda sıcaklıgında mı tutuyorsunuz yoksa buzdolabında mı? birde toz paketi eklemeli miyim doktor bir bilgi vermedi bu konuda?