4 gün var 8 aylik olmamıza😊 kucaktan inmek istemiyor, oturduğu yerde ağlıyor, memnuniyetsiz, ek gıda yemiyor tükürüyor, uykuları hiç söylemiyorum 😬 dişimiz henüz çıkmadı. Örümceğin tekeri ağzına girmiyor diye ağlıyor şuan🤭var mı önerisi olan nasıl geçirdiniz bu atağı