Benimde 2 aylık bebegim var normal dogum oldum ve doğumum zor oldu. Bende spiral taktırmak istiyorum çatala cikma fobim var bende burada bekliyim bari. Bana 40 çıktıktan sonra iliskiye girmeden takılıyor dediler basitmis çabuk takiliyomus. Ama eğer 40 çıktıktan sonra iliskiye girerseniz adet olduktan sonra adetin 2. Günü takiyolar. 2 çeşidi varmış , hormon spiral ve bakır spiral ama bakır tavsiye ediyorum yan etkisi yokmuş ve 10 yıl koruyomus