Kızlar makineden memnumum ama acaba normal mi sizin nasıl sormak istedim haznesi suyu 5ltlik şişeye koyuyorum bakıyorum içi kıyafet tozu dolu yani tamamen temiz su çıkıyor diyemiyorum sizin makineler de öyle mi yoksa normal mi veya ben mi birşeyi yanlış yapıyorum yazık yeni aldık sayılır durduk yere bozmamayım