Ya aslında böyle birşey söylemek için çok çok erken kızlar ama sanki içime doğuyor. Doğum yaptım ve doğumdan sonra ilk adetim 10 şubatta oldu sonraki 15 Mart sonraki 10 Nisan 10 Mayıs bu şekilde yani aşağı yukarı 10 gün geciktim. Normalde hazır değildim ama ya hamileysem diye stres yapmaktan adet olacaksam da olamıyorum sanırım. Alıp test yapmaya bile korkuyorum. İşin enteresan tarafı ilk gebeliğimde yaşamadığım bulantı ve aşerme gibi şeyler hissediyorum ama bunlar adet öncesi de oluyor yani bilemedim 🤯 ne bileyim eşim birşey söyledi direk sus sus dedim bide hergün birşey ister oldum şunu al bunu al gibisinden. Birde 4 yada 5 gün önce 2 gün süren kasık ağrım vardı. Sizce normal bir gecikme midir 😟