Tazeanne__ Kızlar oğlum üç gün sonra bir aylık olacak evde kendi çapımda birkaç fotoğrafını çekeyim diyorum. Elinizde bebeklerinizin çekimleri varsa fikir olsun paylaşır mısınız😍
Mazikeen Tazeanne__ 1 . Ay için hamileyken çekilen renkli ultrason fotoğrafları ile 1 yazmak güzel oluyor
babyaksu Ben her ay çekiyorum berjerde arkasında isimli yastıgı yanında da yazı panosunda isim ve kç aylık olduğu yazıyor hafif oturur pozisyonda çekiyorum 😍