Merhaba 22 günlük bebeğim var çok gazlı , geceleri emdikten sonra memede uyuyakalıyor gazını üstten çıkaramadan . Uyurken ne yaparsam yapayım çıkarmıyor . Uyandırıyorum zorla, gazını çıkarıyor bu seferde tekrar uyumak için yine emmek istiyor yine memede uyuyakalıyor . Bu döngü bu şekilde devam ediyor . Gazını üstten çıkarmadan uyutuncada çok kısa süre sonra sancıyla ağlayarak uyanıyor bu sefer alttan gaz çıkarmakta aşırı zorluk çekiyor sürekli ıkınıyor ağlıyor ne yapcağımı şaşırdım . Öneriniz var mı?