Balkiz12 Kubra226 aslında çok iyi koku yapmıyor ama çok akıyor ya benim kızım emerkende öyle oluyor bogazına kaçıyor belki ilerleyen zamanlarda kullanır diyorum sanki bosa aldım gibi oldu