sinifogretmenielif Evinizin sıcaklığına göre de değişkenlik gösterir. Ben İstanbul’dayım, evim sıcak oluyor. Tişört ve ince tayt giydiriyorum şu ara. Yatarken biraz daha serinse şayet uzun tek zıbın ya da ince pijama. Yakında şortlu kısa tulumlara, ya da şort sıfır zıbınlara geçiş yaparız. Benimki 13 aylık ama geçen sene de sıkmamaya çalışıyordum. Sıcağı kendisi de sevmiyor, ben de kat kat giydirmeye alıştırmadım. Sık hastalanan bir bebek de olmadı hamdolsun. Yavaş yavaş soyabilirsiniz bence 😀 Kontrol edebilirsiniz ensesini bağrını. Sıcaksa sorun yok 🌸