96sevval Ben bebek arabasında uyutuyorum dışardaysak gezdiriyorum arabayla uyuyor genelde, oto koltuğunda da hep uyur hiç şaşmaz ama bazen bebek arabasında uyumayacağı tutuyor bizde bayramda fethiyeye gidiyoruz kısmetse arkadaşlarla villa tuttuk bakalım nasıl olacak bebekle meraklardayım😄 10 aylık bizimki emekliyo bide hiç durmuyo ordan oraya geziyo