10 aylık oğlum, genel olarak uykuya doymuyor , sürekli uyumak istiyor sizin bebelerde böyle olan var mı? Endişelenmeli miyim , yoksa normal bişey mi bilemedim. Benim oğlum doğduğu ilk günden beri uykusu gelince çıkardığı bi ses var ordan biliyorum bu arada uykusu olduğunu , bide son zamanlarda direk yastığa başını koyuyo uyumak istediği zaman. Belki sana öyle geliyodur diyenler olur belki o yüzden belirttim :)