Benim bebegimde sarilik olmustu 16ydi 2 hun sobra 14 e dustu 3 gun sonra da 9 a dustu yenidiğan sariliği cabuk geciyor korkmayin bizde cok korkmustuk ama bol emzirin emmiyosa biberona sagip verin mama verin gunes isigina 5 dk falan cikarin ustune sarı yazma ortun maden suyu bir cay kasigi verin bir kac gun duser biz oyle yaptik haa birdee gece yatarken ışığı kapatmayin ışık açık uyuyun beyaz isiginda faydasi var ne kadar cis kaka yaparsa o kadar iyi