Smyy-55-41 benim kziimda ikk dogdugunda yuzunu alnini cok cizerdi. hatta her gören noldu alnina düştü mü derdi kanardi hatta. eski postlarimda resimli sekilde paylastm. benimki bide ayriyetten kaşırdı ondan çizilirdi. kasim bebegi oldugu icin mecbur 3 aylikken bile eldiven taktim rahatca. torpu makinesi aldim fayda etmedi yinede çizilirdi. ama allahtan cabuk geciyor ciltleri. sizinde iciniz rahat olsun her bebegin dogasinda var demkki buyuyunce unutuyorlar