Merhaba arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık ve kız bebek kabızlığı var 1 1.5 aydır tuvaletini hiç kendi yapmıyor 8 gün geçiyor 10 gün geçiyor yapmıyor lavman yada fitille yaptırmak zorunda kalıyorum çoğunlukla alıştırmamak için vermiyorum kendi yapsın diye ama çok huzursuzlanıyor ağlıyor mecbur veriyorum herşeyi denedim ama hala çözemedim sorunu bilgisi olan var mı ne yapabilirim