Merhabalar guzel anneler
Bebegim 7 aylik 1 ay once ek gidaya basladik ben cok hevesliydim bu donem icin ama bebegim ayni hevesi gostermedi . Ilk basladgmz donemde 3 gun kuraliyla basladim ama denedgm hicbr gidayi sevmedi yemedi yumurtaya alerjisi cikti yumurtali urunler deniyemedim yogurt mayaladim evde ona bile burun kivirdi bebeklerin ve cocuklarin en sevdgi meyve muzdur bebegim o muzu bile sevmedi cok uzuluyorm arada sebze corbasi yapiorm blendirden geciriyorm onuda iki kasik yyp birakiyor ne yapacagimi inanin blmiyorum sadece mama icmek istiyor aclktan olse bile ek gidayi asla yemiyor bir hafta aralik verdim duzelsin diye banamisin demedi basina boyle bsey gelen var mi nasil bir yol izlemeliyim ?yardimci olurmusunuz ?