Yusufayse Merhaba,bebeğim 21 günlük, bana yardimci olacak kimse yok,eşim aksam 6bda isten cikiyor,7 gibi duş aldirsak cok mu gec olur,..
Kevser123 Yusufayse yoo niye geç olsun bende ilk akşamları yaptırıyordum eşim işten gelince birlikte yıkıyorduk
Boncugummomy1 Yusufayse Havalar isindigi icin usumez annesi yaptirin, hem daha iyi olur gece daha rahat uyur
hunilimomy Yusufayse istediğiniz saatte aldirabilirsiniz hatta uyku öncesi aldirirsaniz daha rahat uyur minnoş
Ekvatoral Yusufayse geç değil. Ama alışırsanız tek yaptırmaya çok güzel oluyor. İlk banyosu hariç hep tek yaptırdım. Şimdide banyo banyo diye sürekli banyo yapmak istiyor
Yusufayse Ekvatoral Bende tek yaptirmak istiyorum,insallab sezeryan yeri biraz daha iyilessin ,40 imdan sonra yaparim insallah:)