Kızlar merhaba
Dün göz doktoruna gittik gözünde kayma var gibiydi baktı altıncı sinir felci var göz numarası 8 çıktı bebeğim bu arada 4 aylık nörolojik yönlendirdi emar kan idrar ultrason bir sürü tetkik istedi çok korkuyorum bir sıkıntı olacak diye içinizde böyle bir olay yaşayan var mı