Minikliya Kızlar merhabaa 🖐️ kızım 2 yaşında ayak parkmak üstünde ve bacaklarında tüylenme var acaba normal bir durum mu sizin bebişlerde de varmı endişelenmelimiyim hormonal bir durum olabilir diye biraz tedirginim açıkçası.
[silindi] Minikliya benim bebeğimde prematüre kalp hastası olarak doğdu çok fazla ile kullandık hâlâ kullanıyoruz 9 aylık bende bacağında var diye çocuk doktoruna sormuştum normal demişti eğer genital ve kol altında siyah kalınlaşan birşey değilse sıkıntı etmeyin ama yinede içinizin rahat etmesi açısından bi kan tahlili verin isterseniz
Minikliya benoyleuygungordum_ yaa normal o zaman herhalde Google raz baktım 8 yaş öncesi tüylenme erken ergenlik belirtisi filan yazıyor du endişelendirdi beni kızımda prematüre çok hastanede kaldı ilaca maruz kaldı dedim ilaçlar mı yaptı acaba.
benoyleuygungordum_ Minikliya yok yani sanmıyorum bazen genetik olabilir benim kızımın babası tüylü benim kızımda öyle yani onların bahsettiği tüylenme genital veya koltuk altı tüylenmedir bence