Elis61 ben de bebeğim 40 günlükken ve 1 yaşındayken kan tahlili yaptırıp emzirdiğimi ona göre değerlerime bakılması gerektiğini söylemiştim doktora. D vitaminim eksik çıkmıştı bir tek, ona devam ediyorum. Kızım 15 aylık oldu, sırt ağrılarım ve ellerde hafif karıncalanmalar vs yaşadım son aylarda. Sağlıı ocağı doktoruna danışarak velbon diye kalsiyum magnezyum ve d vit içeren bir hapa başladım. 2 günde bir tablet alıyorum. Ayrıca d3k2 damlası da kullanıyorum.