papatyam-34 o an elinden bişi gelmeyip ağladığını görmek banada kendimi çok yetersiz ve kötü hissettirirdi. Ama şimdi öyle değil 2 ay 6 günlük oldu atak haftalarında çooook ağlıyor o an meme emzik asla almıyor. Kucağıma alıyorum baktm herşeyi istemiyor mu kulağına usul usul tamam kızım ağla sakinleşince sana yardımcı olayım diyorum bi sessizleşiyor, Vala ben artık o an sinirlenmekten çok hemen alternatif adımlar atıyorum. İlgisini çekecek şeyler yapıyorum öyle böyle sakinleşiyor . İlgisini hemen oyunla çekin. Sakin olun elbet geçecek bu süreç. Ne güzel ki evladımızın her anını sağlıkla görüyoruz, aksini düşünmek bile üzücü. O yüzden olabildiğince sakin olmak lazım 🌸
Atak haftanız birazda ondan annesi