Agg2408 Ne tür sevdiğinize bağlı. Gülseren’in kitaplarını tavsiye ederim ama ben günahın üc rengi ve madalyon kitabını cok begenemedim , hikaye atladım geçiştirdim. Diğerleri güzel.
Kürk mantolu madonna cok güzel.
Taaşşuk-ı talat ve fitnat da cok güzel
Simdi yeni alacağım onları cok merak ediyorum varsa okuyan fikir versin 😃
1) Gece yarısı kütüphanesi
2)şeker portakalı
3) insanlığımı yitirirken
4)Nietzsche ağladığında
5)Oblomov
6) insanlar
Varsa bunları okuyan söylesin 😂
Diriliş de güzel.