Merhaba hanımlar,
Derin dondurucu alıcam ama yerim dar. Ya 7 çekmeceli 231 litre alıp biraz sıkışıcam ya da 6 çekmeceli 196 litre alıp daha az sıkışıcam. Eşim, ben ve 5 aylık bebeğim 3 kişilik bi aileyiz. Annemle konuştum almışken büyük al bi kere alınıyo içi aten boş kalmıyo, pişman olma, zaten sen kurabiye börek derken doldurursun dedi kafamı karıştırdı. Arada 35 litre var. Size sorum annem haklı mı? Yoksa küçük olan da iş görür mü?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız en azından herkes fikir edinmiş olur. Hem de dondurucuya koyup hayatımızı kolaylaştırıcak fikirleriniz varsa lütfen paylaşın. Anne olunca her dakika çok önemli pratik fikirlerinizi de bekliyorum.
Teşekkürler 🤗