Ben ilk önce kamera aldım e bebek ten invidyo markalı kamerayı aldım aynı gün iade ettim çünkü anında bildirim gelmedi denedik bildirimler 2-3 dk sonra geldi o yüzden telsiz almaya karar verdim Philips avent aldım engelinizden dolayı rahat edersiniz çünkü ses geldiğinde ışıkla bildirim de oluyor. O kadar memnunum ki bebeğimin yatak içinde Ayagını mi kolunu mu oynattı iç mi cekti hepsini gayet net iletiyor. Ses düzeyi telsizde aman aman yüksek degil ama ışıklı bildirim olması ses tonuna göre çok iyi 👍🏻