Tugba36 bi gidin bence ya hem bebişin bi sıkıntısı mı var öğrenirsiniz hemde sizin içiniz rahat eder. Aşı bazı bebekleri etkiliyor çünkü mesela 2. Ay aşısı biz olduğumuzda uykusunda çok ağladı ateşte oldu çoğu bebekte de burda duydum bi sıkıntı olmamış belki onun huzursuzluğunu atamamıştır ateş yoksa hasta değildir herhalde