beysenyil Açıklansa da kurtulsak artık ya. Tayin beklemeden daha kötü bişey varsa oda muhtemel tayin sonucu beklemek 😬 gidecek miyiz kalacak mıyız , ne evi toplayabildik nede deprem sonrası evimize geçince adam akıllı temizlik bile yapamadık ..
beysenyil Alparslanim1 hayırlısı ile kavuşun inşallah canım benim, bende 2 sene önce kavuştum şimdi tekrar ayrılacak mıyız korkusu var 😏
beysenyil Alparslanim1 geçen hafta cuma da öyle demişlerdi ya çok bekledik artık belirli bir gün bekleyemiyoruz heran herşey olabilir 😂
Alparslanim1 papatyacicegi Allahım burnu kanamadan gidip gelmeyi nasip etsin eşini ve tüm askerlerimizi. Biz seneye tayinciyiz canım. Seneye eşime kavuşucam inşallah 🙏🙏