Sirretnur aa çok güzel ben haziran başı kilikya palace göynük oteline gittim eksiklikleri var illaki ama yemekler hizmet güzel, denizi kemerde olduğu için taşlık ama güzeldi kızımla da girdik denize bazen de kıyıda kovalarıyla oynadı(16 aylık) otelin içinde ücretsiz starbucks var ve çok güzel bir pastane var çikolata da yapıyorlar. Aşırı büyük bir otel değil o yüzden çocukla hiç yorulmadık. Bunlar sevdiğim yanları☺️ eylül başı 4 gece her şey dahil 25 bin tl bonusa ilave indirim de yapıyor ets, bir bakın derim