Yasemin_meva Kızlar bebeğim 2 aylık üşüttü galiba burun akıntısı var öksürüyor doktora götürdüm antibiyotik ve calpol verdi ekstra yapcak bir şey var mı acaba çok üzülüyorum daha çok küçük hiç kıyamıyorum 😔