Sevgili anneler doğum kilomuz 3.250 .Şuan 2 ay 23 günlüğüz .kızım normalde ilk ay 4 kilo olmuştu . Geçen ay çok az kilo aldı bende bunun üzerine Solgar b12 başladım ancak bebeğim beni çok az emiyor ve sanırım sütüm yaramıyor .Doktorumuz takip ediyor bugün kontrolörden geldik tam 5000 gram çıktı .Emme süremizi nasıl uzatabiliriz , böyle olunca çok üzülüyorum .Tekrar kontrolde az çıkar ise mama başlayacak doktorumuz 😿