Y-1A bebeğim 1 yaşında olmasına rağmen diyetisyenim kiraz sapı ile yeşil çayı bile içemezsin dedi zayıflama çaylarını hiç sağlıklı bulmuyorum sağlıklı beslenin zaten kilo verirsiniz ben diyetisyene gidiyorum 1 ayda 7 kilo verdim 2. Ayimiza başladık 4 kilo fazlam kaldı