Selam kızlar. Kızım 2 yaşında sürekli küpe istiyordu
Son zamanlarda çok ısrar ediyordu. Dayanamadım gittim deldirdim eczanede. 3 hafta oldu hiç kanamadı bile kulağı. Dün bı baktım şişmiş, kızarmış. Ben de o çelik küpeyi çıkarttım biraz dinlensin diye. Hametan sürdüm. Napsam sizce bugün altın küpesini mi taksam yoksa 1-2 gün daha beklesem mi? Beklersem kapaniverir diye korkuyorum. Tecrübeli annelerden yardım istiyorum 😊