Kızlar sapancada çok güzel bir yer begendik lakin daha önce oraya arkadaşım gitmişti hiç tavsiye etmiyorum gitme paranıza yazık olur dedi hep böcek tahta kurusu çıkıyor korkudan hiç uyuyamadm dedi bende gitmkten vazgectim giden varmı böcek cikiyormu onerirmisiniz