Merhaba anneler , 2 gün sonra bebeğim 4 aylık olacak , ancak 4 gündür aşırı huzursuz uykuya dalmada güçlük çekiyor salyaları iyice arttı ve sürekli elini ağzına sokup parmaklarını ısırıyor damaklarını kaşıyor ve ilginç yanı köpek dişlerinin çıkacağı kısmı kaşıyor , bebeği bu kadar erken diş cıkaran oldu mu ? Diş mi çıkarıyor nasıl emin olabilirim , damagında her iki tarafta da hafif bi çıkıntı var ama hep mi böyleydi sonradan mı oldu emin olamıyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı , bildiğim kadarıyla önce ön kesi dişleri cıkıyor genelde