Benim kızım da 2 aylık, bu güne kadar ne zaman doktora gitsek çocuk hep ağlamaktan helak oluyor. Bu ultrason da aynı olacak diye gitmeye çekiniyorum. İşlem sırası tam olarak nasıl oluyor acaba, bizim yanında durmamıza müsaade ediyorlar mı yoksa bebeği tek mi alıyorlar?