Yagmurrrtt valla öyle aşırı pahalı 3-4bin TL lik arabalara hiç gerek yok. Bende hamileyken alacaktım son anda değiştirdim hatta görümcem aman şöyle güzel boyle güzel diye övüp duruyordu travel sistemleri🤣
Ben gittim 900 TL ye 1 yıl önce
Diamond baby bebek arabasını aldım.
Bir kucagimda 7 aylık kızım bir kolumda bebek arabası 3.kattan aşağıya indiriyorum. Tek elle açıp kapatıyorum sürüşü sağa sola dönüş tekerler çok iyi ve iyi ki almışım dedirtti hatta görümcem travel çok ağır çok yer kaplıyor deyip sattı aynı bebek
arabasindan aldı
https://ty.gl/jexj6v70ts link bıraktım bakabilirsin 🥰🌼