selam kızlar 17 günlük bebeğim var ne denediysem gazı geçmiyor. çok zorlayarak sıvı gibi sarı renk kaka yapıyor. yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum bol kimyon tüketiyorum kimyon çayı ve karışık süt çayı içiyorum. zinco damla denedik olmadı. biogaia aldık iki gündür onu veriyorum.
sling almıştım onda durmuyor kendini top ediyor sürekli ayakta sallıyorum masaj yapıyorum sıcak uyguluyorum bana mısın demiyor 😔 arada saç kurutma makinesini açınca sakinleşiyor. uykusu kuş gibi oldu minicik hareket etse ağlayarak uyanıyor.
önerisi olan var mı perişan durumdayım 😔