eymennmom- 34 haftaşık doğum yaptım bugün 21. günüm. Bebeğimin kafasında konak yok. Olmak zorunda mı onu da bilmiorm. Doktoruna sormak için aradım ancak ulaşamadım sizinkilerde var mıydı yoksa sonradan mı çıktı? Ya da konak olmaması bi sıkıntı yaratır mı ?
midekoruyucu eymennmom- yok yok olmak zorunda değil. Hatta olmaması daha iyi olur. Rahatsızlık veriyordur bebeğe diye düşünüyorum bilmiyorum benim kızımda da olmadı 🤗 çünkü hiç saçı yoktu
tosbiksmoms eymennmom- oğlumda konak oluşmuştu ama kızımda oluşmadi şu an 2 ay 19 günlük daha da olmaz sanırım.